7 meren en San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit Puerto Frías, Argentinië van MarBer - WaarBenJij.nu 7 meren en San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit Puerto Frías, Argentinië van MarBer - WaarBenJij.nu

7 meren en San Carlos de Bariloche

Blijf op de hoogte en volg MarBer

27 Januari 2014 | Argentinië, Puerto Frías

Misschien wat snel na de fantastische Andes doorsteek, maar La Ruta de los 7 Lagos stond op het programma. Om 9 uur opgehaald uit het hotel in Bariloche. Fantastich weer weer! En zowel de meren als gids Paula waren adembenemend. Lange dagtocht in minibus met overheerlijke zalmforel als lunch in San Martin de los Andes. In dat plaatsje hopen we nog eens terug te komen na een alternatieve Andes doorsteek vanuit het HuiloHuilo park. 's Avonds nog wat rondgelopen in het centrum van Bariloche. Veel chocolade en binnen 24 uur 7 (!) Renaultjes 4 gespot.
Ook leuk om jullie reakties op onze verslagen te lezen! We gaan daar dus gewoon mee door.

• 30 Januari 2014 - 11:43

Ellen:

Wij vinden jullie reis verhalen ook leuk om te lezen. En met de fotoos erbij krijg je helemaal een speciaal gevoel, net of je er zelf ook een beetje bij bent. Veel plezier vandaag. Liefs van Ellen

• 30 Januari 2014 - 22:26

Chris & Yvonne:

Dank voor de mooie reisverslagen. Enthousiasme spat er van af. Wij maken jullie reis mee op google. Lijkt mij fantastisch.

Groeten van ons en veel plezier!

Yvonne & Chris