Van de oceaan naar de bergen... - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu Van de oceaan naar de bergen... - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu

Van de oceaan naar de bergen...

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg MarBer

25 Januari 2014 | Chili, Puerto Varas

Na een bezoek aan de vis en groentemarkt van Valdivia, waar de zeeleeuwen ook hun aandeel krijgen, nu naar het zuidelijker deel van het Merengebied. Veel weidse uitzichten en Patagonische luchten: strak blauw met cumuluswolken. Inmiddels zijn we in Puerto Varas, een prachtig plaatsje aan een groot meer met uitzicht op de Osorno vulkaan. Deze hebben vandaag bezocht met onze tank ( voor de kenners: een Nissan xtrail 4wnd). Prachtige vergezichten op 4 vulkanen in helder weer.
Daarna de tank ingeleverd. Morgen door de Andes naar Argentinië, maar daarover de volgende keer meer.... Puerto Varas: wij komen terug!

• 26 Januari 2014 - 19:11

Rob En Liesbeth:

Lieve Marga en Berend,
    Wat een mooie reis ervaringen allemaal en wat zijn de bergtoppen weer prachtig. Dat is echt genieten voor jullie.Veel plezier en veel moois in Argentinië. Tot jullie volgende verslag.
    Liefs, Rob en Liesbeth