dagje cultuur in Santiago - Reisverslag uit Pucón, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu dagje cultuur in Santiago - Reisverslag uit Pucón, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu

dagje cultuur in Santiago

Blijf op de hoogte en volg MarBer

19 Januari 2014 | Chili, Pucón

Tsjonge; twee musea op een dag en een rondje om het beeldenpark langs de rivier (park zelf was dicht wegens jazzgestival). 's Avonds naar nachtbus naar Pucon

• 20 Januari 2014 - 09:47

Toyo:

Leuk om jullie te volgen en om de foto's te zien. Prachtige reis, geniet ervan x

• 20 Januari 2014 - 16:30

Lies Adelbert:

Het was even zoeken, maar nu vond ik dan toch jullie reisverslag op Waarbenjij. Wat wordt de wereld toch klein op deze manier. Maar mooi dat Mar tijd vindt om te schrijven. Hier is het donker, nat. Niet zo koud, en er bloeien dus goudsbloemen in onze tuin!!! Hebben jullie het maar fijn, we volgen jullie op de voet.

• 20 Januari 2014 - 23:49

Berend:

Tsja, de foto's zijn 50/50 van ons beiden, maar tnt zijn de verslagen van Berend