zon, regen en 'n vulkaan - Reisverslag uit Pucón, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu zon, regen en 'n vulkaan - Reisverslag uit Pucón, Chili van MarBer - WaarBenJij.nu

zon, regen en 'n vulkaan

Blijf op de hoogte en volg MarBer

20 Januari 2014 | Chili, Pucón

Gisteren een heerlijke hete dag met watervallen, bergmeer en uitzichten. Vandaag bewolkt en in (mot)regen de flank van de Villarica vulkaan bewandelt naar een uitzichtpunt bij kleine, redelijke verse (laatst 1984) minikratertjes. En Victoria ontmoet.... De Andes is een schitterend gebergte!

  • 21 Januari 2014 - 09:55

    Thecla:

    prachtig, doet me denken aan La Palma!!

  • 21 Januari 2014 - 11:29

    Diana:

    Prachtige foto's weer. Zo leuk om jullie te volgen. Groetjes van hier, Diana.

  • 21 Januari 2014 - 12:24

    Ruth:

    Nu al een triootje ? Wie is Victoria ?
    prachtige vulkaan zeg !
    geniet ze !
    ik was in Lanzarote, ook heeeeel veel vulkanen, maar niet zulke mooie als bij juliie
    liefs van Ruth

  • 21 Januari 2014 - 12:36

    Ellen De Vries:

    Hoi Berend en Marge,
    Na 3x proberen heb ik deze site eindelijk kunnen openen, ik ben hier niet zo handig in. Fantastisch om wat van jullie te horen. Mooie fotoos, ik ben benieuwd hoe jullie het hebben en waar jullie zijn. Hier alles goed.
    Veel liefs van Ellen

  • 21 Januari 2014 - 20:13

    :

    Ha MarBeer,

    Leuk dat jullie ons via een reisverslag op de hoogte houden. Jullie blijven jezelf maar upgraden als het om digitale ontwikkelingen gaat. MarBer versie 8,3. En zo te horen hebben jullie al mooie dingen gezien. Vulkanen, meertjes en interessante tochtgenoten. Hier is het zacht weer. We slaan de winter over. Als jullie terugkomen is het lente.

    Trouwens, de reisverslagen die ik tevoorschijn weet te toveren toveren zijn zo'n 3 a 6 regels lang. Niet langer dan de preview. En ik ben ingelogd.
    Klopt dat? Of zijn er ook verborgen vruchten die ik mis.
    Vanavond een wijntje op jullie vacantie.

    groetjes,

    frits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

MarBer

Marga en Berend (weer) op reis door Zuid Amerika in 2014

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 4688

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 15 Februari 2014

Zuid Amerika (op herhaling)

Landen bezocht: