Salta en Cafayate - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van MarBer - WaarBenJij.nu Salta en Cafayate - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van MarBer - WaarBenJij.nu

Salta en Cafayate

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg MarBer

03 Februari 2014 | Argentinië, Cafayate

Na de ruigte en leegte van Patagonie nu in een heel andere wereld beland. Nog steeds Argentinië, maar nu 2500 km noordelijker. Een mengeling van Spaanse koloniale sfeer met de Incawereld. Gaucho's, zuid-amerikaanse muziek en een Spaanse bouwstijl. Van Duitse invloed merk je hier niets meer itt Patagonië. We beginnen een beetje te wennen aan de hoge temperatuur. Vandaag 35 graden.... Voordeel is dat je ' s avonds om half 12 nog buiten zit te eten! Vandaag van Salta naar Cafayate. Een prachtige tocht door een kloof. Het landschap is een mengeling van de Grand Canyon, Bryce Canyon en Monument Valley. Rood, geel, groene rotsformaties met bizarre vormen. Om stil van te worden.
Nu verblijven we op een wijnboerderij ( finca) met zwembad. Prachtige lokatie om een dagje te relaxen. Dat gaan we dus maar doen....

• 03 Februari 2014 - 12:06

Ruth:

hoi hoi

die tocht ten noorden en zuiden van Salta hebben Sander en ik ook gemaakt, prachtig he ?
    ook in Humahuaca geweest ?

wat een geweldige vakantie hebben jullie !!!
    nog een fijne tijd
    liefs van Ruth

• 03 Februari 2014 - 17:08

Fieke:

Foto's komen deze keer niet door helaas. Verbeeld ik het me of is Argentinië mooier dan Chili?
    Veel plezier!

• 03 Februari 2014 - 21:42

Martin & Boukje:

Lieve Marga en Berend,
    Wat een prachtige reis maken jullie en wat een mooie foto's.
    Wij zijn weer terug van een heerlijke wintersport week in La plagne.
    Wij blijven jullie reisverslagen lezen en wensen jullie nog een heerlijke tijd toe.
    liefs van ons