Santiago revisited - Reisverslag uit Providencia, Mexico van MarBer - WaarBenJij.nu Santiago revisited - Reisverslag uit Providencia, Mexico van MarBer - WaarBenJij.nu

Santiago revisited

Blijf op de hoogte en volg MarBer

18 Januari 2014 | Mexico, Providencia

Vanuit ons hotel in de gezellige wijk Providencia langs de rivier afgezakt naar down town Santiago. Het gletscherwater is nog even grauw als drie jaar terug, maar het wandelpark is mooier geworden. Veel stelletjes genieten, onder toeziend oog van politie te paard, van de zon en elkaar. Pisco sour in toeristisch Barrio vista en met de metro terug naar hotel.

• 18 Januari 2014 - 10:07

Diana:

Hallo! Wat ziet het er heerlijk uit, mooie foto's. Leuk om jullie te volgen tijdens de reis. Groet, Diana.

• 18 Januari 2014 - 11:53

Rob En Liesbeth:

Lieve vrienden,
    Mooie herinneringen van 3 jaar geleden komen nu óók weer bij ons op.
    Bij het zien van de Pisco Sours loopt het water ons weer in de mond. Proost, neem nog één of meerder lekkere Pisco Sours op ons aller gezondheid.
    En van de week was Floortje op Reis in Ushia en nog wat zuidelijker, zagen veel bekende beelden. Liefs en geniet ze.

• 20 Januari 2014 - 19:52

Martin&Boukje:

Leuk om jullie te volgen en wat heerlijk om zo te genieten.
    Veel reisplezier
    Lus uit Beetsterzwaag