Voorbereiding - Reisverslag uit Texel, Nederland van MarBer - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Texel, Nederland van MarBer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Berend

Blijf op de hoogte en volg MarBer

13 Januari 2014 | Nederland, Texel

Volgende week vertrekken we. Nu afscheid van Texel met de voorrondes van het Amsterdams kleinkunst festival in Klif 12. Tussendoor pakken en de laatste vergaderingen en werkzaamheden voor het nieuwe seizoen in Klif 1. Via Den Haag en Paris naar Santiago de Chili op 16 januari.
Hier geen winter, daar wèl zomer!

• 13 Januari 2014 - 23:54

Liesbeth:

Lieve vrienden,
    Nog 1 nachtje en een klein dagje overvol met bezigheden op Texel. Dan op naar Den Haag. Dan nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk op reis. Ga er lekker van genieten.
    De voorrondes van het AKF en het verblijf op Klif 1 waren weer geweldig.
    Liefs Rob en Liesbeth.

• 14 Januari 2014 - 15:22

Frank & Thecla:

Lieve overkanters,
    Geniet van jullie reis, meer dan verdient! Wij hebben ook genoten van het verblijf op Texe. met alle cultuur, natuur en gezelligheid; volgend jaar weer!